27 lutego 2014

Nominacja do Liebster Award ^^

Liebster Award

Bardzo dziękuje za nominację Marti Gumiś. To dla mnie duże zaskoczenie, że ją dostałam. Kiedy przeczytałam, że zostałam nominowana to skakałam po pokoju i śpiewałam "Dostałam nominacje! Hura, hura...!" Wiem, wiem. Jestem dziecinna (choć już mam 18 lat^^) ale naprawdę ucieszyło mnie to. Taka mała rzecz a daje tyle radości :) Więc jeszcze raz dziękuje!

Chciałabym jeszcze przywitać moich pierwszych 3 obserwatorów bloga^^  Mam nadzieję, że was nie zawiodę moimi opowiadaniami. Wiem, że nie często dodaje ale będę się starać częściej. :)
******************************************************************
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Odpowiedzi na pytania od Marti Gumiś

1. Lubisz ryż z majonezem?

- Sam ryż jak najbardziej ale z majonezem ble... :P

2. 2D czy 3D?

- 3D! ^^

3. Lubisz kocie uszka?

- Chodzi o taką opaskę na włosy, co nie? Lubię je. Mam jedne w domu wraz z łapciami do kompletu kupione na konwencie.

4. Jakiego przedmiotu w szkole nienawidzisz lub nienawidziłaś/eś i dlaczego jest to Niemiecki?

- Nienawidzę matmy!!! Horror normalnie. A niemiecki jest w porządku. Mam fajną panią. :)

5. Jadłeś/aś kiedyś klej?

- Nie... i raczej nie zamierzam :P

6. Lubisz, krew, flaki na wierzchu i ogólnie gore

- Oczywiście! Szczególnie na horrorach. Tylko zamiast obrzydzenia krew i flaki w filmach wywołują u mnie wybuch śmiechu :D (Mam zrytą psychikę:P)
 7. Gdybyś miał/a możliwość dostać się do świata anime lub gry, co byś wybrał/a?
- Byłoby to Naruto. Kocham to anime. 

8. Jaką supermoc chciałbyś/ała mieć?

- Czytanie w myślach. Zawsze zazdrościłam Edwardowi Cullen tej umiejętności. 

9. Kręcą cię postacie z anime? Jeśli tak to jakie i dlaczego?

- Kręcą a szczególnie Deidara z Naruto i może jeszcze Kakashi. To takie dwie moje słabości. Lubie je za charaktery. A poza anime kręcą mnie zespoły kpop'owe. SHINee^^ <3 !!!

10. xBox czy PS?

- PS!!! Mam w domu i kocham je :P

11. Masz jakiś fetysz? Jeśli tak, to jaki?    

- Tylko taki, że mam kompletną obsesję na punkcie yaoi, no i może hard yaoi :D

Blogi które nominowałam:
- http://all-kinds-of-love.blogspot.com/
- http://salanumerdwadziesciatrzy.blogspot.com/
- http://k-popowe-yaoi.blogspot.com/
- http://obsession-yaoi-yuuki.blogspot.com/
- http://akatsuki-by-eanilis.blog.onet.pl/
Na razie tylko tyle nominuje blogów. 

 Oto pytania do was:
1. Interesujesz się kpop'em? Jeśli tak, to od jak dawna? I jak to się stało, że zainteresował cie kpop?
2. Co skłoniło cię do pisania opowiadań i wstawiania ich na bloga?
3. Twoje największe marzenie?
4. Czy masz ulubione zespoły? Wokalistów? Jeśli tak, to wymień ich?
5. Gdybyś miał/ała spędzić dzień z jakąś osobą (może być z zespołów, filmów, anime, dram) to kogo byś wybrał/ała? I dlaczego?
6. Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
7. Masz swój ulubiony paring? Jeśli tak, to podaj jaki.
8. Czy twoja rodzina wie, że piszesz opowiadania yaoi? 
9. Jakie jest twoje hobby?
10. Czy uprawiasz jakieś sporty?
11. Wolisz Koreańczyków czy Japończyków?

1 komentarz:

  1. CO TY SOBIE CZŁOWIEKU MYŚLISZ ?! Dlaczego ja nie widzę 3 cz. parringu Magnus x Alec. Błagam to jest CUDOWNE. BOSKIE. FANTASTYCZNE. Napisz to... jeszcze raz ..błagam !!!

    OdpowiedzUsuń