10 czerwca 2016

Fejsbukowe rozmowy Shinee~

Kiedyś mi się nudziło na pewnej lekcji zawodowej no i powstało to... :D Szajniowe rozmowy na fejsie ;) Dodaję, żeby wynagrodzić tak długą nieobecność.
***
 
Lee Taemin zmienił status na „W stanie błogosławionym. Oczekuję na fasolkę^^”


8 osób lubi to.


Kim Kibum: Czego ty oczekujesz?!


Lee Taemin: Umma… Bo ja…


Kim Kibum: Nie…


Kim Jongin: ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Lee Taemin: Hehehehe :>


Kim Jonghyun: Gratulację!


Kim Kibum: Dom wariatów…


Choi Minho: Właśnie


Kim Jonghyun: Dajcie im spokój. Niech się tym cieszą


Kim Kibum: Ale to nie możliwe. Tae, zbieraj się! Idziemy do psychiatry!


Lee Taemin: Kai;;;;;;;


Kim Jongin:  :’c


***


Kim Kibum zmienił swój opis na „I po sprawie :))))))”


10 osób lubi to.


Choi Siwon: Popieram. Rozpustę trza niszczyć


Kim Jonghyun: …


Choi Minho: Yehet!


Oh Sehun: To moje powiedzonko!


Lee Taemin: *w głębokiej depresji*


Kim Jongin: *chlip chlip*


Zhang Yixing: Ooo Ganja, Ganja~ Szczęśliwego Nowego Roku!


Oh Sehun: Zjarał się…


Lee Jinki: Czemu o tym nie wiedziałem?


Kim Kibum: Bo ciągle wcinasz tylko kurczaki… Zająłem się sprawą


Lee Jinki: Jak…?


Lee Taemin: … ;;;;; to bolało


Kim Jongin:  :c


 


 


***


Lee Taemin zmienił status na „w trakcie starań :>” z użytkownikiem Kim Jongin.


32 osoby lubią to.


Kim Jongin: Hehehehe :>


Lee Taemin: :*


Kim Kibum: To chore…


Kim Jonghyun: Bummie…( ͡° ͜ʖ ͡°)


Kim Kibum: Wal się :p


***


Kim Kibum zmienił status na „Wpadłem :/”


20 osób lubi to.


Kim Jonghyun:  ^^


Kim Kibum: Zejdź mi z oczu…


Kim Jonghyun: Ale to musiałbym zejść też z ciebie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Kim Kibum: =.=


Choi Minho: O.o


Lee Taemin: Serio… ty?


Kim Kibum: Ehhhh… tak wyszło…


***


Kim Jonghyun jest  „podekscytowany”


5 osób lubi to.


Kim Kibum: Niby z czego?


Kim Jonghyun: ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Lee Taemin: ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Lee Jinki: ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Kim Kibum: Co… czegoś nie wiem?


Kim Jonghyun: Hehehehe :>


Kim Kibum: …


 


***


Lee Taemin jest „ na zakupach” z użytkownikiem Kim Jonghyun.


11 osób lubi to.


Kim Kibum: To dlatego was nie ma…


Lee Taemin: Lalalalala~


Kim Kibum: Co kupujecie?


Kim Jonghyun: Wózki~


Lee Jinki: A ja urządzam pokoje~


Kim Kibum: Po co… =.=


Choi Minho: Bo jesteś w ciąży


Kim Kibum: Fałszywy alarm…


Kim Jonghyun:  :O


Lee Taemin: …


Lee Jinki: … tyle malowania na marne… chociaż pokój dla Tae gotowy


***


Kim Jonghyun dodał opis „Chcę być ojcem.”


45 osób lubi to.


Kim Kibum: Zapomnij!!!


Kim Jonghyun: Buuuu…


Lee Taemin: Biedny hyung :c  Pójdę przytulić ^^


Kim Jongin: Taemin, nie przemęczaj się. Musisz leżeć


Lee Taemin: <3


Kim Jongin: <33333


Kim Kibum: Rzygam…


***


Choi Minho jest „w szpitalu” z użytkownikiem Lee Jinki.


3 osoby lubią to.


Kim Jonghyun: Taemin rodzi?!


Lee Taemin: Nie?


Choi Minho: Onew przedawkował kurczaki :/


Kim Kibum: O.o


Choi Minho: Zaraz go wypiszą… i pielęgniarka mówi… CO?!


Lee Taemin: Co się dzieję, hyung?


Choi Minho: Ktoś mi pogratulował bycia ojcem O.O


Kim Jonghyun: Też gratuluję!


Lee Taemin: Ja też!


Kim Kibum: A ja nie :/


Choi Minho: NIE JESTEM OJCEM!


***


Lee Taemin zaczepił użytkownika Choi Minho.


Choi Minho: Czego chcesz?


Lee Taemin: Co tak zimno do mnie…


Choi Minho: Nie mam humoru


Lee Taemin: Przez ojcostwo?


Choi Minho: Wyjdź.


Lee Taemin: Hyung~


***


Lee Taemin utworzył grupę „Anonimowi”. Dodał Kim Kibum, Kim Jonghyun, Lee Jinki.


Kim Kibum: ?


Kim Jonghyun: A Minho?


Lee Taemin: On nie… tu chodzi o niego


Kim Kibum: Co mu?


Lee Taemin: Grozi, że przestanie jeść…


Kim Jonghyun: Serio…


Kim Kibum: Przynajmniej schodnie


Lee Taemin: =.= Czy Onew wgl nie wchodzi na fb?


Lee Jinki: Jestem… ale się nie udzielam


Lee Taemin: Czemu?


Lee Jinki: Bo ja jestem matką…


Kim Kibum: …


Kim Jonghyun: ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Lee Taemin: Uuuu a z kim?


Lee Jinki: … z Minho


Lee Jinki opuścił grupę.


Lee Taemin:  :c


Kim Kibum: Nie nasza sprawa


Kim Kibum opuścił grupę.


Kim Jonghyun: Będzie dobrze


Lee Taemin: Mam nadzieję…


Kim Jonghyun, Lee Taemin opuścili grupę.


***


Lee Taemin: Kai~


Kim Jongin: Hmm? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Lee Taemin: Chodź się seksić ^^


Kim Jongin: Masz ochotę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Lee Taemin: Wielką ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chcę twoją Jonginconde( ͡° ͜ʖ ͡°)


Kim Jongin: Idę do cb~


Kim Jongin jest niedostępny.


***


Kim Kibum zmienił opis na „Taemin bądź ciszej! :/”


13 osób lubi to.


Kim Jonghyun: Chodź ich zagłuszymy( ͡° ͜ʖ ͡°)


Kim Kibum: Ok^^


***


Lee Taemin dodał opis „Czuję się spełniony( ͡° ͜ʖ ͡°)”.


63 osoby lubią to.


Kim Jongin: Ja też~


Kim Kibum: I ja^^


Kim Jonghyun: :D


Lee Taemin: Pogodziliście się już? O.o


Kim Jonghyun: Seks na zgodę( ͡° ͜ʖ ͡°)


***


Lee Jinki i Choi Minho są w związku.


81 osób lubi to.


Lee Taemin: Ooo! Nie wiedziałem…


Kim Kibum: A ja tak


Kim Jonghyun: Ja nie…


Lee Jinki: Tak jakoś wyszło


Choi Minho: <3


Kim Kibum: A co z dzieckiem?


Choi Minho: Wychowamy je~


Lee Taemin: 8D


Kim Jonghyun: Ile dzieci będzie w tym dormie


Kim Kibum: Noo…


***


Kim Jongin oznaczył użytkownika Lee Taemin „I wanna take you to gay bar”.


93 osoby lubią to.


Lee Taemin: He( ͡° ͜ʖ ͡°)


Kim Jongin: To kiedy? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Choi Siwon: Gejoza się szerzy… Do kościoła won!


Lee Taemin: Nie :p Lubimy grzeszyć, prawda?


Kim Jongin: Taaaak~


Choi Siwon: Grzesznicy… Piekło czeka


Lee Taemin: :D „Kim Jongin” z tobą zawszę, nawet tam~


Kim Jongin: <33333


***


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz